8 Mart 2016 Salı

Şubat Ayı Favorisi: Kurtlara Söyle Eve Döndüm

Martı
Özgün Adı: Tell the Wolves I'm Home
Sayfa sayısı: 512
Goodreads: 4.03

   Merhaba arkadaşlar!!! Mart ayına geçmiş bulunmaktayız, ben Mart'a güzel başladım. Ayın ilk Şuan biri manga dört kitap okudum ve beşinci kitabıma başlamış bulunmaktayım ve bu ayın verimli geçeceğini düşünüyorum. Önümüzdeki Bursa kitap fuarı için oldukça heyecanlıyım. Seydaghan ile gidip oranın altını üstüne getirmemize sayılı günler kaldı!!!
  Dip not: Merak eden olursa diye 19 Mart'ta oradayız, ve yaka kartımız, simgemiz ya da sembolümüz olmayacak,hayır! Sonuçta biz birer ünlü değil yalnızca okuyucuyuz. Kitapları biz yazmıyoruz ya da profesyonel eleştirmenler değiliz. Yalnızca kitap okuyan ve düşüncelerini içinde tutamayan sıradan insanlarız... En azından kendi adıma dosluk kurmak açısından sizlerle her zaman tanışmak isterim. Bende benim gibi bir amatörden daha deneyimli ve kesinlikle daha iyi olduğunu düşündüğüm bir çok blogger, bookstagram ve vlogger takip ediyorum. Onların yorumlarına göre hareket edip bir kitabı alıp ya da almamaya karar veriyorum, onları seviyorum ve yaptıkları işe oldukça saygım var. Niye olmasın ki?Gerçekten harikalar yaratıyorlar, evet; ama bir kaç defa yorumlarda denk geldim imza isteyenler falan olmuş. Açıkcası bu bana biraz uç geldi. Evet onları sevin! Bende seviyorum ama imza istemek nedir? Bunu belki bir çoğunuz normal görüyorsunuzdur ama benim kanaatim bu. Fikirlerinize saygım sonsuz bunu belirterek neden bu eleştiriyi yaptığımı kendi kendime sorgulayıp esas konuya dönüyorum... 
   Şubat ayı içinde okuduğum kitapların içinden beni gerçekten etkileyen tek bir kitap oldu. O da 'Kurtlara Söyle Eve Döndüm' Daha önceki 'Carry On' yorumumda da kitabın adı ve favorim olduğu geçmişti aslında. Kitabı yorum olarak paylaşmak istemedim çünkü zaten bir çok kişi ne kadar muhteşem olduğundan bahsetmiş, eh goodreads puanlarıda ortada bir de kitabı kendime saklamak istedim. Zaten kitabın eleştirilecek tek bir noktası yok. (Belki kapağı? Yani bence diğer coverları çok daha güzel. Kitap hakkındaki yorumları görmemiş olsam kapak yüzünden beki bu muhteşem kitabı okuma fırsatım olmazdı. O yüzden kapağına aldanmayın okuyun!) Uzun zamandır hiçbir kitap beni böyle ağlatmamış, bana duygularını bu kadar güzel aktaramamıştı. Normalde kitap alıntılarını çizen bir insan değilim. Ancak bu kitapta ben bile kendimi tutamadım. Bir kaç beğendiğim alıntıyı aşağıda paylaşacağım...
    Bu bir öneri yazısı olduğu için uzatmayacağım, okuoku'nun 7.90'lık indirimi devam ediyorsa mutlaka sepetinize eklemenizi öneririm çünkü böyle bir kitap için gerçekten inanılmaz hesaplı. Eh, kitaba verdiğim puanı zaten tahmin ediyorsunuzdur...
    Herkese keyifli, bol okumalı bir Mart ayı diliyorum. Sağlıcakla kalın, hoşçakalın!

-KİTAPTAN ALINTILAR-


* "İnsan karşısına çıkan fırsatları değerlendirmeli yoksa elinden kayıp gidiverir" derdi hep. Fırsatlar insanın elinden kayıp gidecek kaygan balıklarmış gibi...

* Orada bir süre durup arabayı baştan aşağı süzdüm. Aklım neredeyse bana tamamen ybancı olan bu adamın arabasına binmemem gerektiğini söylüyordu ama kalbimden geçen şuydu: "Ya orada Finn'nin düşürdüğü bir kalem, bir kutu Good&Plentys şekeri ya da küllü sarı tonunda bir tutam saç varsa? Ya Finn'in oturduğu yerde izi kalmışsa? Ya Finn'in soluduğu havadan tek bir atom kaldıysa?"

* Günün birinde belki bir şahinci olurum diye düşünürdüm eskiden. Şimdi bundan eminim çünkü bu sırrı keşfetmem gerekiyor. Bir şeylerin benden sürekli uçup gitmesi yerine, bana geri dönmelerini nasıl sağlayacağımı öğrenmem gerek.

* "Benim bir tanecik kızıma iyi bakacağına söz ver. Sevgim öyle büyük ki, kalbim ortadan ikiye bölünecek neredeyse..."

SON
 
   Dip not 2: Bundan sonra her ay, o ayın favori kitabıyla ilgili böyle kısa yazılar yazıp mutlaka okumanızı düşündüğüm kitapları eklemeyi düşünüyorum. Umarım böyle kitaplar okuyabilirim tabi... :) Lütfen yazıyı beğendiyseniz veya eleştirileriniz varsa yorum bırakmaktan çekinmeyin. Her türlü tartışmaya, eleştiriye açığım. Kendinize iyi bakın!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ana Sayfa

Kitaptuber

Popular Posts

Followers

Template Hits